evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Besviken på mig själv!

Publicerad 2014-04-07 19:51:34 i Allmänt, Träning,

Sedan nyår har jag tränat minst 2 ggr/vecka, varje vecka ända till förra veckan... Kändes inte som en stor grej att hoppa träningarna i helgen, för vi hade så mycket annat att göra. Men nyss slog det mig att det faktiskt gör mig rätt besviken på mig själv! Varför kunde jag bara inte åka iväg i söndags och träna så hade jag hållit mitt mål? Ja ja, bara att ta nya tag nu då! 
 
Jag har som nytt mål att försöka träna 4 ggr/vecka nu framöver, precis som jag gjorde i mars. 2 styrkepass på gym, ett pass hemma och ett cardio-pass. Vet bara inte riktigt hur jag ska få ihop det... Tidigare kunde jag träna då vi båda var hemma halva veckan. Nu jobbar vi båda, vilket gör att jag måste träna på kvällstid. Då Lillfisen är som mest kinkig och ammig. Men det måste jag lösa på något sätt, för jag vill träna! 
 
Ikväll var jag med Sandra på klubbkväll på Team Sportia och shoppade ett par nya joggingskor. Så nu finns inga ursäkter längre för att inte jogga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela