evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Jobbdag!

Publicerad 2014-04-03 18:01:00 i Allmänt,

 Idag var det dags att börja jobba. Sa hej då till Lillfisen på morgonen och bötjade inte ens grina! Åkte in på jobbet och hade mobilen i fickan på högsta volym, redo att släppa allt och springa till bilen om det skulle uppstå ett akut amningsbehov! Men det samtalet kom aldrig! En liten kris var nära när elektrikern som skulle komma vid 9 istället kom vid 9:50, och Lillfisen var jättetrött och gnällig... Men maken sövde honom på ca 10 sekunder och sen var det lugnt.  Sedan åkte jag hem på lunchen och ammade (stor explosionsrisk förelåg), och sen tillbaka till jobbet. Lite besviken är jag nog på att inte vara behövd! Men framför allt glad att det gick så bra! 
 
Vi firade framgången med skrovmål (hoppas inte min PT ser detta).
Ikväll blir det träning och hockey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela