evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Ny vecka, nya tag!

Publicerad 2014-04-14 18:06:39 i Allmänt, Träning,

Trots lite små förkylningskänningar tänkte jag försöka ta nya tag den här veckan.  Men jag börkar lite smålugnt, då vi ska på återbesök på sjukjuset i morgon och jag helst inte vill vara dyngsjuk då!
 
Men en promenad i solen kändes som en bra mjukstart! Sedan hade jag kanske inte räknat med att det skulle ta sån tid för Lillfisen att somna... Och för att han då skulle få sova en sväng fortsatte jag helt enkelt att gå. Men lite ont i lår, höfter och rumpa har väl ingen dött av... Eller?
Ikväll blir det lite go-bakning inför Lillfisens första namnsdag! (Helt ärligt kan han nog ha haft nån namnsdag innan, som vi missat... Skulle nog ha missat denna med om inte Sandra varit en uppmärksam fadder och påmint mig. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela