evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Barnvaktspremiär!

Publicerad 2013-11-29 13:40:00 i Allmänt, Dagens Outfit, Mammatankar,

Idag ska vi för första gången lämna Lillfisen hemma med barnvakt medan vi åker iväg. Lite nervöst är det, även om det bara gäller ca 1,5:timmar...
 
Annars har mamma hjälpt mig under förmiddagen. Man skämmas ju en del när hon kommer hit och börjar dammsuga och torka golven. Men jag försöker att bara vara tacksam istället! Lillfisen sov i vagnen i nästan två timmar (!!!) så jag kunde passa på att julpynta lite! Fortfarande en hel del kvar, men det är så mysigt att i alla fall en del är uppe!
 
Och dagens fredagsfina outfit:
Tycker den bodyn är så fin! Men då den måste dras över huvudet, något som jag inte alls gillar (och inte Lillfisen heller) så använder vi den inte så mycket. Plus att alla gånger han haft den hittills har han bajsat ner den... Känns som han försöker säga mig något med det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela