evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

För det är dags för fredagsm... fotboll?

Publicerad 2013-11-15 22:27:44 i Allmänt, Fredagsmys, Mat,

Men först åt vi go-middag! 
 
Musselsoppa till förrätt!
 
 
Till varmrätt blev det Pulled Pork med potatisgratäng och gräddsås, men det gjorde sig inte så bra på bild... Speciellt då jag glömde ta kort innan jag ätit upp 80% av min portion. :) Vi fuskade och köpte färdig Pulled Pork som bara var att värma. Men det smakade jättebra!
 
Efterätten blev varma kanelplommon med lättrfusen vaniljkesella.
 
 
Och så förstås lite fredagsmys till Idol och fotbollen (bästa kompromissaftonen någonsin på tv)!
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-11-16 11:14:46

M U M S säger jag bara.

Postat av: Robin

Publicerad 2013-11-16 23:16:46

Det där var då ingen dålig middag och efterrätt det där inte =) Synd bara att matchen gick som den gick -_-

Svar: Vi får hålla tummarna för att det går bättre i nästa match helt enkelt! :)
Eva

Postat av: Robin

Publicerad 2013-11-18 12:34:54

Yepp, för imorgon gäller det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela