evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Pantat!

Publicerad 2013-11-17 21:58:00 i Allmänt, Dryck, Test,

Igår fick vi hjälp av våra vänner att städa ur garaget. Först så åkte maken 4 vändor till återvinningen med Ken (Thank you Ken!) och sedan hjälpte Sandra mig med pant (för ca 650 kr!!!) och en exta vända till återvinningen! (Tack Sandra!)
 
Bara en del av pantberget!
 
Idag har vi haft lugn och skön söndag. Maken var snäll och tog ner Lillfisen på morgonen så jag fick sova några timmar. Var vaken nästan hela natten och vakade över Lillfisen som väste och hostade och hade det jättejobbigt! Och när han väl var lugn låg jag och lussnade på stormen ute!  Jösses vad det blåste! 
 
På kvällen testade vi årets Blossaglögg. 
 
 
Kan inte påstå att jag var direkt imponerad... Men då är jag ju en av dem som gillar klassiska alkoholfria Blossa allra bästa!  I alla fall så tyckte jag att denna var ganska besk till en början... Sedan kunde jag känna lite citrussmak... Och på slutet av andra koppen var den riktigt god! :) Men slutbetyget blir nog ändå 3 svaga Julgrans-Bubbla-kulor av 5 möjliga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela