evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Äntligen är tanden här!

Publicerad 2014-04-12 16:12:03 i Allmänt, Lillfisen, Mammatankar,

Vi har i några dagar spänt väntat på första tanden! Vi har känt den och hört den (när han druckit ur glas), men inte kunnat se den. Förrän idag!!! Nu är där ett litet,  litet riskorn till tand! Och dess granne är nog inte långt borta! Försökte ta ett kort, men det närmsta jag kom var detta:
Lillfisen ville inte alls vara med på bild, och ännu mindre när jag försökte blotta tanden! :)
 
Annars är det lite sjukstuga här. Storfisen (maken alltså) är lite lätt döende (läs: lite förkyld), så jag försöker hålla ställningarna. Jag försöker även låtsas att halsontet jag börjar känna nog mest är inbillning. För jag vill inte alls bli förkyld nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela