evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Magiskt!

Publicerad 2014-04-01 17:37:03 i Allmänt, Mammatankar,

Idag var det dags för föräldragrupp igen. Alltid lika roligt att träffa de andra föräldrarna och barnen! Lillfisen är fortfarande minst i gruppen, även om han är flera månader äldre än de andra. Men det känns ändå skönt att se att han inte är så mycket efter i utvecklingen! Han är kanske inte lika frammåt mot de andra barnen, han kanske inte sitter lika stadigt och han rullar inte omkring lika mycket på golvet. Men han är nära! :)
Och han var så snäll! Det var till och med en mamma som sa att han ju var så nöjd att bara ligga och roa sig själv! Han sysslar med andra ord med falsk marknadsföring! Så är det ofta när vi är borta på BVC, på jobbet och hälsar på eller liknande. Men när vi är själva ska han roas, bäras, hållas så han får stå upp eller amma heeela tiden! (Men sedan flirtar han lite och skrattar jättemycket åt mig och då är allt glömt! Älskade gounge!)
 
Men det är något magiskt som händer varje gång (!) jag ska dit: det går hål på mina sockar. Jag tror inte jag haft hela sockar en enda gång när jag kommit dit och tagit av skorna, oavsett hur nya och hela sockar jag tagit på mig innan jag gick hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela