evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Premiärsprungit!

Publicerad 2014-04-23 21:19:01 i Allmänt, Träning,

Ikväll gav jag mig ut och sprang! Jo, det är säkert! Första gången på ca 2 år (minst) som jag sprang ute. Och det var till stor del tack vare "heja, heja" av Martina Haag, som jag läser nu. Hur gick det då? Ja, för att vara första gången på så länge, med 15 kilo mer på kroppen än senast jag sprang, och helt enkelt för att vara jag, så gick det skitbra!!!
Och jag sprang hela tiden!  (Även om det gick långsamt...). Men mest stolt är jag nog över att jag sprang upp för mördarbacken i slutet... 2 ggr!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela