evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Sömnlös

Publicerad 2014-04-16 09:30:00 i Allmänt,

I natt kunde jag bara inte somna! Vad har hänt? Förr kunde jag lätt dricka en halv kanna kaffe och somna hur enkelt som helst efteråt. Nu kan jag plötsligt knappt sniffa på ett glas coca cola utan att vara sömnlös i timmar! Och efter en halv kopp kaffe? Klarvaken kl 03:25!
 
Det hjälpte ju inte heller att det var en stor stark måne som lyste rakt in genom fönstret brevid min säng! Som att sova under en strålkastare! Vi har köpt en rullgardin till det fönstret, men det gjorde ju ingen skillnad! Ska man måsta sätta upp den innan den hjälper? Vad är det för dumt påhitt???
På tal om nåt helt annat så har jag slagit till och besrällt en köksassistent! Längtar så mycket! När jag fått den ska jag sätta igång och baka igen, för då slipper jag förhoppningsvis bli irriterad över att skålen är för liten och att degen vandrar upp och kladdar ner hela apparaten! :)
 
Nu ska jag se om Lillfisen är trött nog för att ta sin morgonlur!  Så synd om mig som då inte har nåt annat val än att lura jag med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela