evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Februari månads Glossybox

Publicerad 2014-02-28 18:36:09 i Allmänt, Glossybox,

Äntöigen kom den! Var flera dagar sedan andra började lägga ut bilder på dina boxar på instagram och bloggar. Gissa om jag längtat? 
Jag kommer nog aldrig tröttna på att öppna och se de fina lådorna och sedan prasselpapper och rosett! :)
Den här boxen innehöll 6 st produkter:
Sparkling body shimmer, Läppglans, Eye patches, Läkerol, Nagellack och en Rengöringssvamp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela