evigajag.blogg.se

Om min vardag, där jag lever familjeliv med make och son, bakar, äter, tränar, shoppar och mycket annat!

Jag är kaminmannen?

Publicerad 2014-02-06 20:48:18 i Allmänt, Bakat, Böcker, Tankar,

Jag har konstaterat att jag kan bli lite lätt fanatisk... Om jag är i en läs-period så läser jag verkligen hela tiden! Hundra böcker på ett år - på engelska. Och om jag vill baka så vägrar jag köpa bröd! Då ska jag baka allt, för all framtid! (Eller tills jag hittar något annat att haka upp mig på...) Men just nu vill jag inte riktigt släppa läsningen heller. Det finns aldeles för mycket bra böcker kvar att läsa! Nu har jag tyvärr lite svårt att avsluta böckerna... Av någon anledning så påbörjar jag dem och sedan blir de liggandes på mitt nattduksbors...
Medan jag bakar lite till...

Om

Min profilbild

Eva

En nybliven mamma vars vardag är full med med familjeliv, bakning, matlagning, träning, underhållning och en massa annat!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela